Полігель. Викладний френч полігелем
Викладний френч полігелем
Сьогодні ми з вами вивчатимемо полігель. Цей матеріал відносно недавно з’явився на ринку
Всі майстри, які працювали в акриловій техніці, вони відразу полюбили цей матеріал, тому що матеріал полігель це практично аналог акрилової краплі. За зручністю він не поступається нічим і не має такого яскраво вираженого запаху мономеру. Тому акрилові майстри його полюбили і одразу перебудувалися на роботу полігелем.
Для гелевих майстрів на перших парах вивчення здався трохи складний, тому що техніка розподілу матеріалу абсолютно різна. Для гелевого майстра була складність відчути техніку викладки, техніку розподілу матеріалу.
Що таке матеріал Полігель? Це гель, який має дуже високу густоту, то мережа консистенцію вище, ніж будь-який желейний матеріал, так як до його складу входить велика кількість акрилової пудри. За своїми властивостями матеріал є унікальним. Його можна використовувати в різних роботах, починаючи від зміцнення нігтів і далі впроваджуючи його у моделювання нігтів натюрель, креативних форм нігтів та найскладніших форм, наприклад конкурсних нігтів, які іноді у нас по 10 см завдовжки досягають. Тобто цей матеріал дає можливість працювати дуже легко і в рази швидше, але тільки тоді, коли ви з ним подружитеся. Коли ви його відчуєте та зможете його приборкати, а саме навчитеся ним керувати.
Полігель так само, як і гель затискається в лампі, він так само добре носиться, матеріал міцний, як і гелевий, як і акриловий. Єдина помітна відмінність у порівнянні з желейними гелями, полігель пече набагато менше в лампі на витончених нігтях. Майстер, який працює з витонченими нігтями, часто ви, напевно, звертали увагу, що матеріал особливо желейний, коли ви працюєте великими краплями гелю, може створювати відчуття печіння вперше 5 секунд полімеризації. Матеріал Poligel практично не пече або не пече взагалі навіть на найтонших нігтях. Я провела ряд експериментів і переконалася, що цей матеріал можна впроваджувати тим, кому дуже дискомфортно при моделюванні через почуття печіння.
Я думаю, що цей матеріал сподобається всім, хто працює у стилі аркового моделювання. Дуже легко виконувати корекцію цим полігелем. Він дає нам можливість створювати бічні частини нігтів – арки, бо він не тече взагалі. Для майстрів, які моделюють довгі нігті, працюватиме цим матеріалом одне задоволення і швидкість у викладці зменшиться на багато.
Приступаємо до демонстрації (див. відео).
Виконуємо стандартну підготовку нігтів під моделювання: ставимо шаблон, дегідратор, праймер, база. Для підкладки використовуємо гель, який самовирівнюється і не відшаровуватиметься від нігтьової пластини. Я використовую прозорий гель тм Arts №2 середньої консистенції. Відразу наносимо на нігтик, як основу акуратним тонким шаром. Чи не товстим, база завжди наноситься тонко. І другою крапелькою підтягуємо підкладку, моделюючи довжину та форму нігтя. І відправляю у лампу на полімеризацію на 1 хвилину.
Набираю горошину полігеля, я намагатимусь викласти архітектуру нігтьового ложа повністю, щоб потім уже нічим не додавати. Ця техніка скульптурного френча має на увазі роботу двома краплями: одна рожева для моделювання ложа та одна біла для вільного краю.
Коли ви працюєте в зоні кутикули, потрібно стежити за тим, щоб з пензлика не стікала рідина, щоб пензлик був зволожений, але з нього нічого не стікало. Якщо ви відчуваєте, що тече, то невідомо як поведеться матеріал, як носитиметься після полімеризації.
Чим менше ви будете кисть мочити, змочувати, занурювати у воду (рідина для полігеля), тим менше ви занурюватимете її в агресивне середовище, тим менше ви розбиватимете носик і кисть вам прослужити довго.
Але ще скажу і про те, що не кожен матеріал викладається плавно і м’яко, як Arts. Буває таке, що матеріал полігель дуже налипає, за пензликом тягнеться, це в першу чергу якість матеріалу. З таким матеріалом більше складно працювати, ніж тим, що працюю я. Лише один раз занурила пензлик у рідину, і я розтягну його повністю. Тому що я чудово розумію, чим більше матеріал тягтиметься, чим більше я буду занурювати пензель, тим більше я буду впроваджувати клінсера або рідини для полігеля, тим самим я порушуватиму хімічну формулу матеріалу.
За викладкою, за довжиною нігтьового ложа залежить від вашого стилю, вашого почерку, наскільки ви хочете зробити клієнту подовження самого пальця. Тобто у нас подовжує не край, не білий кінчик, а тягне та подовжує нігтьове ложе. Тому я люблю подовжені ложі, не маленькі.
І коли ми змоделюємо нігтьове ложе, то подивившись на вигляд збоку, у вас має вийти повністю архітектура нігтьового ложа. Ви повинні зробити і точку А, і поздовжній вигин, і правильну товщину бортиків. Товщина не повинна бути дуже товстою, достатньо 1,5 мм по центру та 1 мм з боків. І сушимо в лампі 1 хв.
Ми зараз з вами моделюємо скульптурний френч, який складається з двох частин: нігтьового ложа і вільного краю. У класиці це білий, декоративний, може бути будь-який колір використаний. У цьому відео – це класика.
Полігель нам дозволяє зробити правильну та гарну викладку форми ложа. Не у кожного майстра виходить створити ідеальну правильну форму. Для цього ми завжди можемо зняти липкість та попилити, зробити запив нігтьового ложа та зробити наш френч ідеальним. Тому що викласти ідеально одразу дуже складно. Але ми передбачили все, створили прозору підкладку, щоб, коли ми зараз будемо пиляти, у нас ні шаблон не відпав, для того щоб нам було зручно. Знімаємо дисперсію та коригуємо форму, якщо вона трохи не вийшла.
Для того, щоб запиляти нігтьове ложе, потрібно використовувати нові пилки, не старі. Я не використовую ніколи фрезер та фрези, тому що фрезером можна десь перетиснути на підкладку, десь не розрахувати силу натиску чи швидкість обертання фрези чи навіть кут якийсь. І по цьому може злетіти шаблон, ви можете пропилити підкладку і шаблон злетить. Хоча ті майстри, які впевнено працюють фрезером, можуть це зробити фрезером. Але я вважаю, що ми вже можемо створити форму ложа полігелем максимально правильно та красиву, щоб на запив у нас вистачило лічені секунди. Трохи ми коригуємо форму і все, у нас немає жодних напливів по підкладці, у нас немає запливу на якусь одну із сторін. Полігелем ми вже робимо те, що має бути наприкінці. Після того як ми його підкоригували, викладаємо край в одну краплю, в один підхід. Беремо чистий шпатель (край у мене буде не дуже довгий), набираємо крапельку білого полігеля, витираємо її поверхню шаблону і підкладки, зволожуємо пензель і розподіляємо краплю гелю рівномірно на обидві сторони, щоб нічого більше не додавати. Тільки заполімеризувати та приступати до пилу. На розподіл матеріалу йде лічені секунди. Коли ви будете тренувати себе, постарайтеся ставити собі секундомір і пробувати працювати швидко. Чим швидше майстер працює, тим швидше у майстра все виходить, ви менше робите рухів, у вас менше йде налипання матеріалу, і ви менше опускаєте воду в рідину
При необхідності можна поставити прищіпку та затиснути матеріал у гарну арку. Я цей крок пропускаю, бо наша школа вчить одразу правильно та красиво ставити шаблон у вузьку трубочку. Але якщо ви хочете зробити ще більше раку, то можна поставити прищіпку. Матеріал дуже еластичний і ви можете досягти ще більш затисненого вузького нігтики. Затискаємо прищіпку на вільному краї та відправляємо в лампу на 1 хвилину.
У різних торгових марок якість матеріалу різна. Буває таке, що матеріал не підлягає затисканню після полімеризації. Полігель тм Arts був обраний мною для того, щоб ми могли робити з ним все, що нам хочеться. Щоб він дозволяв нам працювати так, як ми хочемо.
Сушимо, знімаємо прищіпку і приступаємо до пилу в стилі френч. Після опила наносимо топове покриття та відправляємо в лампу на 1 хвилину.
Якщо ви працюватимете за правилами, тому що до кожного матеріалу є певні правила, то все буде носитися добре.